zondag 12 oktober 2014

Terug van weggeweest

Het is hier effe stil geweest. Maar met 3 kinders in huis vind ik niet altijd de tijd om achter mijn naaimachine te kruipen :-(.
Maar nu mijn naailessen terug begonnen zijn kan ik mijn schade inhalen :-).

Ik ben uiteindelijk dan toch bezweken om ook een Sunny pants van uit Marie Victor te maken, zoals heel naaiend vlaanderen... Ik had wel niet gedacht dat het echt zo vlot zou gaan als ze overal schreven :-). Onderaan maakte ik wel een elastiek zodat het iets sportiever lijkt.
De stof is van Lucy has a secret.





En dan heb ik me voorgenomen om mijn stoffenvoorraad in te duiken want intussen hoopt de stof zich hier maar op... Dus het voornemen is om na te denken wat ik uit welke stof kan maken en dat eerst opmaak vooraleer ik nog nieuwe stof bijkoop.
En het eerste exemplaar is klaar :-).
Een sponsen truitje:






1 opmerking: